100307

Hej. Nu var det länge sen sist igen.

Som alla redan vet (eftersom att Mattias status-uppdaterade om det på Facebook) så hade jag en liten släng av magsjuka igår. Därför blev det ingen middag med Sanna och Petter som planerat. Vi låg hemma och såg Melodifestivalen istället. Redan då kände jag mej piggare. Idag mår jag som vanligt, vi har varit på stan tvärt men först städade vi lägenheten. Mattias shoppade som en galen, byxor, linne och tshirt fick han med sej. Jag köpte en vårjacka. Sen köpte vi grytlapp och koppar. Och mat. Nu lagar Mattias lax :)

Vi har även gjort bort att tvätta lite kläder vi inte hann tvätta i veckan. Mattias har lyckats krympa allt sina ylle koftor och ylle tröjor till bäbisstorlek... Suck. Eller så illa var det inte, men dom ser allafall tovade ut. Men som vanligt är det jag som tar det hårdare än han. Jag kallar honom numera klädkrymparn...

Aja. Jobb imorgon och födelsedagskalas på onsdag.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! :D Men det var gulligt av dig, TACK :D Hoppas du mår bra igen efter magsjukan! Kram <3

Postat av: Kate

Ha en bra dag!

2010-03-11 @ 07:22:21
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Ka

vad gör du idag ?

2010-03-11 @ 07:51:49
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback