170909

Nu har jag suttit i tvättstugan och pluggat i över en timme! Jaa, skratta ni. Men det var riktigt praktiskt. Maskinerna är lix så snabba så man hinner bara upp i lägenheten så ska man ner igen. Jag sparade alltså tid. Med Ipoden i öroren var det inte så svårt att koncentrera sej heller. Min "bubbla" blir starkare för varje vecka som går. Haha.
Jag kan långt ifrån allt om diabetes men jag hoppas att min kunskap duger till provet iallafall.

Nu har jag bara opackat, ofixat pärmen till imorgon, oklippt naglarna och ohämtat tvätten.
Imorgon är det frukost på Hatten kl 8. Det betyder att jag måste åka en timme tidigare än vanligt. Suck. Men jag vågar inte skippa traditionen... Det har ju gått så bra på alla andra prov. Det kanske är på grund av Hattens kaffe eller något. Vem vet. 

Fan nu har jag ju suttit här och slösat bort all tid jag sparade in i tvättstugan. Hmh.

Kommentarer
Postat av: Linn

Lycka till imorgon! :)

Jag skulle också vilja äta frukost på Hatten, vill träffa den där karln :)

Postat av: Laila



Håller med Linn... jag skulle också vilja testa det.. men hoppas det hjälper för dej att dricka kaffet just där. LYCKA TILL gumman!

kram svärmor

2009-09-21 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback