090929

Nu har jag just kommit in från en lång och uppfriskande prommis. Fyra grader, storm och sol. Det var riktigt kallt innan jag fick upp tempot. Men skönt med sol.

I helgen gick jag ju kurs i koppning. Riktigt intressant och roligt var det. Eva Rask var grym på att lära ut. Om det är någon som vill koppas är det bara att höra av sej! Apropå ingenting, igår gjorde jag en jäkligt snygg silikonavlastning och kunden blev jätte nöjd. Vilket flyt jag har.

Idag är det en vecka kvar till slutprovet, än så länge känner jag mej lugn. Men jag måste komma igång på riktigt med plugget. Fast det blir nog plugg hela helgen ändå. Har inget annat planerat.

Nu blir det dusch och sen ska jag plugga och laga lunch. Jag kommer förresten hem 9/10 igen :)

Jag skulle vilja lägga in två filmer med Perro som jagar en mus, men jag vet inte hur man gör så det får bli några bilder från grönan istället.



Kommentarer
Postat av: Lou

Jag vill se perro!!!! / Limp

2009-10-01 @ 10:53:53
Postat av: Elina

Haha, jag förstår det Limpan! Men du får nog se på min dator när jag kommer hem :) Förstår inte hur man ska kunna lägga in på bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback