090916

Idag är det precis en månad kvar tills skolan är slut! Yeeey.
Min familj var ju nere och hälsade på mej under helgen som var. Mattias var ju också med. Det blev lite shopping och grönan. Jag, Mattias, Emmi och Elias åkte Insane :) Den var galen! Men kul... fast jag blundade. Har inga bilder för Emmi råkade få med sej min kameran hem.

På fredag åker jag hem igen. Jag har varit hemma himla ofta nu, eller jag och Mattias har iallafall setts tre helger i rad :) Underbart! Men efter den här helgen dröjer det nog tre veckor innan jag ska hem igen. Och sen är skolan slut.

Aja, tillbaks till plugget. Har diabetes prov på fredag. Är väääldigt opeppad. Men jag kämpar på!

Åkte förresten med samma tunnelbana som "Patrik 1,5" hem idag. Haha.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Håller tummarna.. Mattias säger att du är så smart, fullt pott på alla dina prov. Snyggt jobbat!! Du fixar detta. Vi ses snaart!



kram

2009-09-16 @ 21:23:57
Postat av: Anonym

Jag tror du är mer tjurig än smart ;)

Längtar till på Lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback