090910

Idag är det torsdag, den här veckan har gått så jäkla fort. Jag flög ju nyss ner. I helgen var vi ju på Sanna och Petters bröllop, det var jätte fint. Men tyvärr har jag inga bilder på den här datorn. Förutom en bild på mej och Mattias som Mattias skickade. Får lägga in bild på vigseln sen.

På min morgon prommis i morse skulle jag promenera förbi en kvinna som gick saktare än mej (jag går ju så hilma fort), men nä, då börjar hon prata med mej och promenara bevid mej! Va? Gör man så? Jag hade ju hörlurar i öronen och allt. Men som tur var skulle hon svänga av rätt fort. Skumt var det iallafall.

Mamma, Peter, Elias, Emmi, Linda och Mattias såklart kommer ner imorgon :D Yeeey. Sen kommer jag förmodligen hem nästa helg. Vi har inte bokat än, men det lutar åt det iallafall.


Aja, lunch nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback