091001

Idag är det första oktober och vi hade minus grader i natt. Tyvärr har vi ingen sol riktigt än, så morgonprommisen blev en kall en. Jahapp, annars då? Jovars det är helt okej. Igår misstänkte jag att en förkylning var på G, men det visade sej vara falskt alarm. I helgen blir jag kvar här, det blir att plugga massor. Än har jag inte bokat någon plugg-date... Men det ordnar sej nog.

Både tisdag och onsdag har jag jobbat dubbelt på skolan, vilket innebär att man är två elever som delar på en kund. Alltså att man behandlar en fot var. Men nu är jag less, idag vill jag ha en egen kund! Det blir lätt så mycket tjafs när man är två.

Efter den här veckan är det bara två veckor kvar. Shit, vad allt har gått fort. Men guuuud vad skönt att flytta hem igen :)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback