Jag är så duktig!

Jag klarade dagen galant! Men nog var det pirrigt, det må jag säga. Jag fick en ganska lagom första kund. Inte allt för svår och inte för lätt heller. Lagom. Jag är iallafall riktigt nöjd. Sen när kunderna hade gått skulle vi öva på lilla massage-programmet, men helt plötsligt hittade min klasspoolare en mini vårta mitt under min högra fot! Hon skar lite på den och så fick hon prova frysa den. Men gud vad ont det gjorde alltså! Fast det vad såklart en intressand upplevelse också, nu har jag iallafall provat.
När skolan slutade klockan fem begav jag och tre av mina klasskompisar oss till Fridhemsplan och åt kinamat. Det var nog än så länge veckans höjd punkt!



Så här ser min stackars fot ut nu :)

Tillbaks till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback