Äntligen!

Äntligen gick bilden att ladda upp. Jag hade tänkt ladda upp den tidigare idag när jag bloggade, men då segade internet anslutningen ihop.
Detta är alltså min nya klocka!





Jag säger då det, jag skulle nog inte ha åkt hem. Idag har kännts som att börja om på nytt. Jag saknar ju Mattias jämt, men det hade lugnat ner sej lite i slutet på förra veckan. Men nu jävlar, jag har grinat flera omgångar idag. Fy vad pissigt det är att vara i från varandra. Jag vet ju att han finns där hemma men att inte kunna ge varanda en kram eller ens se varandra i ögonen innan man somnar, det är jobbigt. Sen är det kass mobil mottagning här också, han hör väl typ bara vartannat ord jag säger. Åh skit. Jag vill ju faktiskt göra det här. Men utan Mattias vid min sida känns livet så jävla tungt.

En kul grej har iallafall hänt idag, en klasskompis bjöd på födelsedags-sushi idag efter skolan :D Det vad gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback