090513

Jahapp, nu har vi gått igenom alla muskler i underbenet och foten. Att vi hade så många på så liten yta hade jag ingenaning om. Framöver måste jag lära mej namnen på alla och var dom sitter, sen lära mej var dom börjar och slutar och sen vilken rörelse som gör. Plus några ligament också. Tillsammans är dom kring 25 stycken kanske. Det är bara att tragla! Men jag är nöjd. Det är verkligen intressant och det underlättar mycket :)

Idag har inte jag och Mattias träffats på 10 dagar. Det är konstigt att ju längre tid det går, ju "lättare" går det. Kroppen glömmer liksom bort att den brukar ha någon nära och efter några dagar "vänjer" man sej med att prata i telefon. Det är värst när man just lämnat varandra. Fast jag längtar ändå som tusan tills han kommer! :D

På fredag firar jag 5 veckor som snusfri också!




Ja också tyckte jag att jag skulle ladda ner det här programmet som alla riktiga bloggerskor använder, haha. Picasa heter det. Så nu kommer jag säkert att ladda upp sånna här roligt collage jämt. Det här collaget är gjort på foton på bilder ur min pärm med musklerna som jag ska kunna. Programmet var för övrigt väldigt lätt och smidigt att använda. Jag och Picasa kommer nog att bli bra vänner :) Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback