090608

Helgen var jätte trevlig och vi hann med mycket plugg. Imorse skev jag andra och sista anatomi provet. Det kändes helt okej. Jag antar att vi inte får tillbaka det förän på fredag... Och då är jag ledig, så resultatet får jag väl veta till veckan.
Åker till hem till Skellefteå på torsdag direkt efter skolan. Oh vad det ska bli skönt. Jag saknar Mattias sjukt mycket. Han den stackarn har dragit ut en tand idag. Pussi på dej.

Emmie går ut 9an på fredag! Vilket galej :D Haha, jag minns när jag själv stod där. Om du läser det här Emmie, så grattis... Jag vågar nästan lova att du har några av dina roligaste år framför dej nu. Gymnasiet!

Nu ska jag renskriva allt vi gick igenom på skolan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback