Städning igen!

Suck, nu har jag städat sovrummet och vardagsrummet och börjat i köket. Och jag har hållit på sen kl 12! Det går sakta, men rent blir det. Hade tänkte vara klar med allt till fyra när Mattias kommer hem. Han får städa toan, som han skulle göra sist med... Men då blev det aldrig av... Nu jävlar! Jag kan lugnt städa hela lägenheten, om jag är på humör, men toan... Jag pallar inte. Det är ett sånt ställe där det känns som att det aldrig blir rent, hur mycket man än skrubbar. Och jag är så himla noga när jag städar, så det skulle ta mej cirka 12 timmar innan jag  var nöjd. Det är helt enkelt bättre att Mattias gör det :)

Ikväll kommer Maja och Erik hit vi ska chilla och sånt, det var länge sen jag träffade Maja.

Kommentarer
Postat av: emsan

Du måste hälsa på mig när jag flyttat ordentligt :D I MISS YOU

Postat av: Laila

att du då kan ta hand om fötter=(( ursh..

2009-03-07 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback