090830

Jag hade tänkt blogga igår, faktiskt. Men jag hade så väldigt dåligt internet igår. Igår på min morgon-prommis hamnade jag rakt i en loppis och såklart gjorde jag ett fynd. Så söta glas, jag vill att det ska vara snaps glas. Men jag vet inte. Efter prommisen och fyndet åkte jag in till stan och virrade runt med Elin och Evelina några timmar. Kul med lite umgänge. Dom fick mej att längta lite mindre hem också. På kvällen följde jag med dom på Stockholm Ink Bash. Det var spännade. Massor med tatuerade människor över allt. Jag var hemma vid halv 2 inatt.

Nu ska jag käka lite tacogratäng och sen se film. På onsdag kväll åker jag hem igen. Också är det bröllop till helgen. Underbart. Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du är duktig som kämpar på! Snart är du färdigutbildad =)

Och vad du verkar vara ute och gå mycket! Hejja! Jag vill å!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback