090811

Idag känns det faktiskt jävligt bra att var studerande. Allt är så jäkla intressant och jag lär mej faktiskt saker! Vi har gått igenom deformiteter och articulering idag. Också hade vi repetion på anatomin som vi lärde oss första veckan i april. Allt satt som en smäck! Det är en så skön känsla. Jag kan det här!

Också var jag en halv poäng ifrån att spika hygienprovet... ;P

Också kommer Linn ner på fredag... :D Yeey.

Nu blir det plugg, sen prommis. Kram.

 

Här sätter min lärare på en spange på Bettan. Jag tänkte att ni ville veta. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt liv! men lite oaptitlig bild ;)

Postat av: Anonym

Haha nej men jag åt medans jag läste din blogg ;) Antar att jag får skylla mig själv!

2009-08-12 @ 20:24:21
URL: http://linnsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback