090805

När jag var hem i helgen tog jag mej i kragen och köpte ett par nya promenad skor. Man vill ju inte vara sämre, Mattias hade gjort samma sak tidigare samma vecka. Plus att mina förra kanske var sex år gamla... Här är iallafall mina nya. Sköna som bara den.



















Igår på skolan hade Lena ett par skor som hon köpt samma dag. Jag testade dom och dom var hur sköna som helst. Det är inte ofta man träffar på ballerinaskor med både plats för tårna och svikt i sulan. Efter skolan gick jag och köpte ett par likadana, storlek 38 dessutom. De hade kostat 699 tror jag, men de var nedsatta till 299! Bra va?

Kommentarer
Postat av: Laila Olsson



Så där gumman.. äntligen!!

6 år.. och då slår du till med 2 par=)



kram svärmor

2009-08-05 @ 22:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback