Vi har köpt en Soda Stream!

Yeeey. I onsdags när vi var och handlade så köpte vi oss en Soda Stream! En svart. Okej, det det är snart en vecka sedan. Men ändå :) Det förljde även med en grön skit ful "designer" flaska. Den kunde vi ha klarat oss utan, vi köpte den nog mest för att den var svart och skit snygg.

Imorgon kommer mamma och Emmi hem från Rhodos. En vecka har gått väldigt fort! I helgen agerade vi som sagt katt vakter. Vi har sovit i mammas hus fredag, lördag och söndag natt. Jag är även jobbat 9-20 lördag och söndag. Så helgen har varit rätt lugn men jobbig. Usch vad jag inte tycker om att jobba helg, men det är ju dom jag tjänar mest pengar på. Igår var jag ledig fram till 16 så jag stannade i Ostvik och såg film med Perro. Hon är huuur mysig som helst, börjar kurra direkt man rör vid henne typ :)

Idag har jag varit ner på stan och träffat Anna, det var ungefär hundra år sedan sist. Vi gick och fikade och hade riktigt trevligt. Gick även på stan en sväng. Vid 15 gick vi hem till henne. Och Gud vad Freja har blivit stor, hela tre månader gammal. Kände knappt igen henne.

Imogon har jag fått ett extra pass av Inger så jag ska jobba 8-16. Riktigt bra tycker jag, det är absolut som skönaste passen för då börjar och slutar jag typ samtidigt som Mattias. Jätte skönt :)

Mattias slutade egentligen nu kl fem, men han ska stanna kvar på jobbet och skruva i mammas bil... Så jag vet inte alls när han kommer hem. Hoppas vi hinner fara och handla, för det behövs verkligen!

På lördag är det brölopp och jag är nervös, fastän vi bara är gäster.


Förresten så har Mattias syster Sanna och hennes pojkvän förlovat sej! Grattis på er :)






Soda Streamern! :D



Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, Så roligt :D Jag och Fredde har varit och kollat runt på såna där gröna flaskor och typ hm, det matchar vårat kök vi borde nog fixa en sån :D

Postat av: emelie

han är skitsnygg fast han är elak :D

2008-09-10 @ 14:29:29
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback