Såja.

Nu har vi kommit hem, eller rättare sagt kom vi hem i tosdags. Men jag har varit lat och inte orkat blogga. Hade tänkt lägga upp lite bilder från resan också... Men eftersom att det är hockey ikväll måste jag surfta på min dator och bilderna ligger i Mattias dator som han och Johnny använder när dom ser hockeyn Bilderna får jag lägga upp någon annan dag. Och lika så bilder på min nya frisyr! Jag var ju faktiskt (äntligen) och klippte mej idag. Det blev en riktigt rejäl klippning och jag är skit nöjd. Känns så jäkla skönt att gå från frisören och vara nöjd. Många gånger på senare tid har jag inte alls bilivit nöjd. Nu känns det helt rätt, jag är kort hårig igen! :D Nästa tisdag ska jag färga håret, jag längtar! Känns lite tråkigt med ny frilla men samma tråkiga färg...

Jag kutade även på stan en sväng idag köpte en orange stickad polo utan ärmar på HM, men den luddade av sej så jävla mycket. Kändes inte som att kvallan var så bra, tror jag ska lämna igen den imorgon. Ikväll har jag och Linn promenerat broarna, det var super härligt. Fast jävligt kallt!!

Förresten så har våra blommor i sovrummet fått spinn, nivet blom-sjukdomen när det ser ut som spindelnät på blommorna... Skit äckligt.

Hoppas jag får träffa Maja på fredag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen hem! Hitta på någonting med mig är ni snälla, jag har så tråkigt nuförtiden :( Vad har du för frilla? Nåt vi har sett förut eller? och vilken färg blire? ska också klippa mig snart, jiho jag längtar :)

Postat av: Emma

Grattis till spinn!

Bada blommorna med grön såpa!

Kanske går det bort.. kanske inte :'(

2008-10-02 @ 18:10:05
Postat av: Alina

Hur många pannkakor har du ätit som mest? :)

2008-10-02 @ 18:16:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback