Onsdag.

Idag är det onsdag och jag började dagen med att sova alldeles för länge. Steg inte upp förän Mattias kom hem på lunch. Nu har jag hunnit vara förbi på Arbetsförmedlingen för att skriva in mej som arbetssökande igen. Det kändes verkligen tugnt. Inte alls peppande att vara fattig igen. Efter besöket på AF kände jag att jag var tvungen att prata lite med Vivica på Fotvizon lite. Så jag åkte dit och som tur var hade hon just lunch så jag drack en kopp kaffe med henne. Vi pratade lite om framtiden och jag ska nog få komma och "jobba" i entren nästa fredag :) Det känns super trevligt att dom vill ha mej där och kan använda mej till något. Jag längtar verkligen tills jag är färdig utbildad, det är ioförsej mer än ett år kvar... Men ändå!

Nu är jag hemma en tväris för att byta i tvättmaskinen och släppa in Elias som ska hänga här ett tag. Ska dra till farmor en sväng nu! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback