I dag är det Onsdag,

och jag har inte bloggat sedan i fredags kväll. Men jag tror att det är bäst att jag håller det på en lagom nivå, annars kommer jag aldrig att orka. Nu ska tvär uppdatera lite om helgen.
Fredag:
Jag jobbade till 20.00, Mattias hade middagen färdig när jag kom hem. Sen kom Maja hit så vi satt här och smyg drack lite alkohol. Vi hade en riktigt trevlig kväll och blev fullare än det var tänkt. Maja hade till och med haft problem med att cykla hem!
Lördag:

På lördagen vaknade vi lite lagomt bakis och drog ner på stan, Mattias köpte nya jeans och en t-shirt. Skit snyggt! Maja kom även i till stan, vi lallade på i några timmar och tog en fika på Kitchen. När klockan började nära sej tre drog vi hemåt. Till middag åt vi tacogratäng, Jonny, Carin och Maja kom hit och käkade. Efter middagen sminkade jag mej och sånt. Sen drog festen igång. För vissa blev det lite mycket sprit :) Det var en trevligt kväll som förvisso spårade ur helt, men ändå.

Till helgen jobbar jag och dessutom ska jag och Mattias sova i Ostvik fredag och lördag kväll. Vi är anlitade som katt-vakter eftersom mamma och Emmi är i Grekland. Skjutsade dom till flyget i morse. Nästa helg är vi bjudna på bröllop! Och veckan efter det åker vi till Kreta :D

Nu ska jag se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback