Helgen.

Nu var det snart en vecka sedan jag skrev igen. Tänker uppdatera lita kort vad jag gjorde i helgen.


Fredag:
Fredagen började med att jag cyklade iväg till kiropraktron, min axel känns som ny. Fast jag kan fortfarande inte sova på den sidan, för då känns det som om den blir sne igen. Vid 12 käkade jag lunch med mamma på Lilla Kina. Det var gott och jag blev mätt. Efteråt mötte jag upp Linn på stan. Jag handlade en tjocktröja och en tshirt till Mattias. Och en härligt blå lång tröja med tre kvarts ärm från Gina till mej själv. Maja joinade oss också på stan. Sen drog vi hem till mej och gjorde middag. Vuxet nog så drack vi rosévin, men så jätte gott var det inte. Efter en stund kom Karin. Vi satt och mös några timmar. Det blev en lugn kväll. För på i lördags var ju jag och Mattias bjudna på bröllop.




Lördag:

Vi började med att sova länge, sen kom vi på att vi inte hade köpt något kort till brudparet så vi tvär drog ner på stan. Sen fixade jag mej i il fart. Eller jag var iallafall rätt så snabb. Var kvar halv fyra. Vigseln började fyra. Vigseln gick fort, det är otroligt hur fort man egentligen blir man och hustru. Jag blev förvånad. Efteråt vad det middag och fest på Skeria. Det var jätte god mat och hela festen vad skit trevlig. Maja var vår personliga chaufför. Så vid 02.00 åkte vi hemåt.




Söndag:

Maja kom hit med bilen vid 12.15, eftersom jag började jobba klockan 13. Det vad lite tugnt, hade gärna legat kvar i sängen hela dagen. Men det gick bra att jobba. Lite ledsamt att det var min sista dag på schemat. Jag är härmed arbetslös igen! Tusan.


Kommentarer
Postat av: Laila Olsson

ni blev sååå gulliga!

tack för titten

kram

2008-09-16 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback