Nu så.

Igår var jag riktigt duktig! På morgonen var jag, Karin och Nixon ute på en lååång prommis. Vi möttes vi psyket sen gick vi broarna. Det var super skönt, men lite kallt. Sen igår eftermiddag var jag och Maja och simmade på Edda. Vi simmade hela 1,5 km! De ni. Fast det tog inte mer än en halv timme. Nästa gång borde vi simma två kilometer :)

Idag har jag varit duktig på morgonen jag har kört igång två tvättmaskiner, gjort vegitarisk lasagne och varit ner på stan för att lägga av en snowboard som jag ska önska mej av mamma i julklapp! Hoppas att jag får den. Fast det tror jag nog. Jag börjar jobba idag kl 12, så Mattias kommer hem på lunchen med bilen, sen måste han promenera hem från jobbet i afton eftersom jag jobbar till 21. Han är allt duktig han. Nu när jag var ner på stan han jag även tvär kolla på tyg, hittade ett skit snyggt som skulle passa perfekt som gardin i vardagsrummet.

På fredag hoppas jag att vi ska åka och kolla på tapeter! Och på lördag åker vi till IKEA :D

Jag är riktigt jävla lat när det kommer till att söka jobb. Jag har inte ens skrivit om mina ansökningshandlingar klart... Skti också. Och på bostads-fronten (Stockholm) är det också dött. Jag har förresten ringt till skolan och tanten som svarade mejlade en "bolista" till mej, den borde jag börja beta av snart. Heja mej.

Kommentarer
Postat av: Laila

Hej gumman!

oj.. Mattias han är snääll han, det blir ganska långt att gå. Tänk om hans pappa var lika allert =)

Ja.. du får kolla om gardinen har kommit in, den är så snygg.. jag vill också ha den. Då får vi se när jag hinner sy den åt er! kram

2008-10-30 @ 19:04:35
Postat av: Kim

Men din jävla höna Carolina Gynning är ju totalt inkompetent på att SKRIVA!

2008-10-31 @ 19:00:58
Postat av: emelie

jag utmanar dig, läs mer på min blogg. :) puss

Postat av: Johanna

Kikar bara in! Jag önskar att jag också orkade simma så mycket! Ska ta med mig elin någon dag och dra av några längder! Ha det bra!

2008-11-05 @ 15:34:02
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback