Godmorgon

Idag är det fredag, och jag ska jobba idag... Ända tills imorgon! Suck. Men det är bra med pengar. Mattias har varit sjuk hela veckan, men idag är han på jobbet. Det känns lite konstigt att vara ensam hemma helt plötsligt. Veckan har varit lugn... Har inte gjort mycket alls. Eller jag jobbade kväll måndag, sen har vi även dragit ihop hela min och Mattias familj och bokat julbord till oss på Gästis i Byske. Det ser jag framemot! Kommer nog att bli skit trevligt. Vi blir 18 st. Haha, ganska så stor familj :)

Igår var det hockey så vardagsrummet var full satt. Jag försökte då fila lite på mina ansökningshandlingar... Jag kom inte så jätte långt. Men en bra början iallafall. Det som sktiter sej är att jag inte har något snygg bild... Jag har några jobb som jag borde söka.

Helgen blir nog lugn... Jobbar ju till kl 11 imorgon, så efter det hoppas jag att jag och Mattias kan gå på stan och kika om tapeter. Vi ska ju tapetsera om vardagsrummet! :D Lördag kväll är det tydligen hockey igen, så det blir nog lugnt då också.

Grattis till Linn!! Numera är hon manikyrist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback