Skärpning!

Nu har jag varit lat igen. Men konstigt nog så har jag några läsare om dagen ändå! Det känns skönt.
Förtillfället är jag sjuk, super förkyld. Igår när jag gick till sängs hade jag 39,3 eller något sånt. Jag tog en Ipren, och började svettas som en idiot. Kunde nästan inte somna och tillråga på allt så råkade jag sparka ut mitt vatten glas som jag hade på sängbordet. Mattias som sov när detta inträffade, satte sej upp illa kvickt. Han var helt förskräckt!

Idag har jag bara lite lite feber. Men sjukt ont i halsen, det känns som att den är helt igen svullen. Jag vill vara frisk till imorgon, vi är ju bjudna till Jonny och Carin på fest då. Usch jag vill inte vara sjuk mera.

Åh vilket intressant inlägg. Nä. Nu ska jag se Wall-E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback