Damm

Igår hjälpte jag Kenneth och Claes att slipa Claes och Jennies golv. Dom är riktigt härliga, vi hade jätte kul. Men usch vad jag hostade. Hade damm överallt när jag kom hem. Men det var kul att köra slipmaskinen. Igår kväll tränade jag för första gången på evigheter. Duktigt av mej. Det kanske är tid att ta tag i träningen nu? ;D Sen kom Ida hit en stund.

Idag har jag lackat golvet ett varv. Sen klippte jag gräs och städade en trappuppgång. Var hemma vid tre... Har legat i sängen tills nu. Slött! Nu ska jag försöka ta mej in till stan och handla lite och posta Emmas halsduk. Heja!

Imorgon ska jag stå i en skylift halva dagen. Undra om jag är höjdrädd?

Kram.

Kommentarer
Postat av: azrull

jag ska nog bränna en skiva till ferren! det tråkiga är att jag jobbar till kl sex den dagen det är fest, men men!
jag har inte lyssnat på kents nya, är det värt?

2007-09-19 @ 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback