Okejdå,

Jag kanske borde ta tag i bloggen ändå. Egentligen vet jag inte om jag har ork till det. Men jag kan göra ett ärligt försök iallafall :)
Sååå, nu är Kenneth i Umeå och ska operera hjärtat. Det känns jätte surt. Han var liksom min ordning, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra om dagarna. Som vanligt finns det saker jag kan fylla mina dagar med, men jag har så svårt att komma mej för. Idag sov jag till tio, dvs alldeles för länge. Mamma ringde och frågade mej om jag ville följa med till farmor och käka lunch... Jag sa nej, fast jag tror jag ska ringa och ändra mej. Då kan jag sitta på körskolan och plugga sen.
Annars är jag mest bara förvirrad just nu... I helgen ska jag vara nykter!

Pussochkram.

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön tisdag! Kram KimJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback