Fasta

Nu fastar jag, har inte ätit någon fast föda på hela dagen. Och jag hade rätt, det är ingen hit att vara bakis och inte få käka. Usch vad jobbigt det var i morse. Men jag har hällt i mej vatten, multivitamin och saftsoppa och nu har jag  dessutom ätit/druckit lite bujong och känner mej relativt nöjd.

Jag hade super skoj igår! Alla var snälla och trevliga. Fin kväll. Så det kändes ändå lite värt att vara bakis och hungrig i morse... :) Linn kom förbi på idag, vi gick på skyltsöndagen. Det var kaos och mycket folk. Nu är jag uttråkad och rastlös, känner att jag måste hitta på något för att inte äta... Funderar på att gå och sola. Eller lägga mej och sova. Eller läsa teori.

Jag längtar till nästa helg.


Jaa, sen måste jag bara tacka Åsa som skjutsade mej till festen igår. Huur snällt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback