Valborgs

Åh vilken bloggare jag har blivit. Nu är valborgs över. Jag som hade sett fram emot det huur länge som helst. Kvällen levde kanske inte riktigt upp till mina förväntningar men jag är nöjd iallafall. Det började med att jag och Linn åt pizza hos henne. Efter ett tag kom Reine och Emil också. Emil var kry som vanligt, han spydde en stor pöl jägermeister på golvet. Linn var tvungen att torka... stackarn. Vid nio lämnade vi Emil och cyklade till Rickard. Där var det fest med blandade människor. Jag hade rätt trevligt, visst. Ibland blir det bara för mycket. Jag kan inte lyssna på vad som helst, hur länge som helst. Jag måste säga ifrån. Fyfan vilka idioter det finns! Jag kände att jag inte pallade mer så jag bestämde mej för att dra. Linn också. När jag kom ut stog Robin i dörren och tittade på ett slagsmål som inte riktigt hade tagit fart än. Jag ställde mej brevid och tittade jag med. Och ja, det finns absolut för mycket idioter i värliden. Grejen var ett den ena killen (såklart var dom killar också, sjäävlklart) påstog att den andra hade kastat en ölburk i huvudet på den första killens tjej. Helt sjukt! Eftersom jag trodde att någon idiot hade snott min plånbok så cylkade jag och Linn förbi henne. Som tur var den där. Vi mötte Emil vid punkthusen och sen drog vi till gänget som satt och grillade vid älven. Det var inte speciellt mycket ös. Vi bestämde oss för att dra tillbaka till Rickard, men när vi ringde och kollade om några var kvar där så de att de skulle komma ner till älven. Så jag Emelie, Emli, Linn och jag stannade kvar vid våra cyklar och väntade. Tyvärr dök det aldrig upp några. Fast efter ett tag gick det förbi några trevliga prickar som Emil kände. Så vi tog med oss dom ner till grillplatsen och gjorde en eld. Eftersom gänget som hade suttit där tydligen hade dragit medan vi var vid våra cykar. När vi suttit vid elden ett tag återvände Emelie O med Robin och Robin. Vi blev några stycken iallafall. Efter någon timme började folk sakta men säket att droppa av. Till slut var det bara jag, Emelie, Linn och Emil kvar. Vid halv tre drog vi också. Jag och Emelie sa hejdå till Linn och Emil utanför Emil och cylkade vidare till sörböle. Emelie var rätt så fulldå, så hon följde med upp till mej och spydde och fikade lite innan hon drog vidare till sin moster. Vid fyra fick jag ääääntligen sova :) Jag är nöjd med min valborgs på sätt och vis.
På fredag fyller jag 19, men det blir nog inte så mycket fest då. Mest plugg skulle jag tro. Usch!

Nu ska jag klä mej och dra iväg och käka med Linn och Emil. Puss på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback