Tvätt tid

Jo, jag gjorde en liten miss idag. När jag lugnt och fint, ungefär klockan 15.15, satt i aulan och tittade på musikarnas vårkonsert kom jag på att jag hade tvätt tid klockan 14.00. Vilken miss! Jag skyndade mej hem strax innan fyra och rusade direkt ner i tvättstugan. Där stog de såklart en gubbe och tvättade redan, han använde till och med ALLA tre maskinerna. Hur kan man ha så mycket tvätt? Jag berättade att jag gärna skulle vilja hinna tvätta innan klockan sex när nästa hade tid. Han sa att jag fick vänta en timme medan han tvättade TVÅ maskiner till. Jag gick upp till mej, samlade ihop min tvätt och väntade till fem. Då smög jag försiktigt ner i tvättstugan, tog ut all hans färdiga tvätt och stoppade in min egna smuts tvätt. Så där ja. När jag såg att det var min granne (hon med samma namn som mej) som hade tvätt tid klockan sex, var jag tvungen att knacka på och fråga om hon hade brottom eftersom mina maskiner nog skulle dra över tiden. Det visade sej att hon inte ens skulle tvätta idag! Så nu har jag helt plötsligt hela kvällen på mej.

Men jag hoppas att jag slipper tvätta hela kvällen. Är det nån som styr upp nånting eller? Jag borde styra upp middag, jag är hungrig. Föressten så fick jag MVG i Foto B :D De var oerhört oväntat.

Imorron är det fetaste vattenkriget ever, jag längtar ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

hej! gå gärna in på min blogg och rösta på din favorit tv-serie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback