Tiden

Idag är en sån dag när jag känner att tiden bara försvinner. Först sov jag alldeles för länge, hur stressad blir man inte av det? Efter frukosten visade Elias lite Teakwondo till min idrottsfördjupning (bara för att jag var ett pucko i ettan och måste göra den nu). Jag har hoppat studsmatta också. Men bara för att jag råkade väga mej igår är mitt liv över. Det var länge sen jag kände såhär. Kanske mest för att det är vår och jag är mer peppad än deppad. Då blir effekten motsatsen också. Fan!

Nu ska jag skriva den förbannade idrottfördjupningen. Jag gillar det inte.
Jag är smyg negativ idag. Glömde säga att Maja var här igår och det var trevligt! Tack.

Det är bara en massa krav just nu. Jag har inte tid!
HAHA peppat inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback