Plugg

Mamma har redan varit här en timme och pluggat med mej. Hon är en ängel som till och med skippar jobbet för att jag inte fattar historian. Det är historia prov imorron, amerikanska och franska revolutionen... Känns inte så peppande. Imorron är det iallafall över. Jag och Carro ska plugga ikväll sen ska hon sova här. Det är en massa mer skola också. Imorron kväll ska jag till Emelie F på kalas. Det ska bli trevligt, lekar, snack och mys. Lördag ska jag träna gratis på Friskvårds och på kvällen ska jag nog hänga lite med Anna. Det var så länge sen, jag längtar. Hela söndagen ska jag plugga. Jag måste! Det är huuur mycket som helst.

Projektarbetsmässan var det ovärdaste jag har varit med om. Och körkortteorin. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback