Turkiet

Just nu kom jag på en sak, jag orkar nog inte skriva om Turket. De hände så mycket och allt har blivit suddigt i mitt minne. Jag minns inte vilken dag vi gjorde vad. Och jag pallar inte att tvinga mej själv att komma ihåg allt som hände och allt kul vi sa.

De här minns jag:
♣ att vi solade och att de var varmt
♣ att Linn och Martina brännde sej mer än mej
♣ att tukarna var jobbiga
♣ att vi shoppade massor
♣ att vi drack öl
♣ att vi åkte båt med gratis öl
♣ att jag drack för mycket gratis öl på båten
♣ att de var hockeykillar från Sundsvall med på båten
♣ att jag lärde känna Martina
♣ att Linn var ute och festade en kväll mer än oss
♣ att vi åt middag med Sofia, Hanna och Johanna på en Bamserestaurang
♣ att hotellet var ganska fint
♣ att de var en liten hiss på hotellet
♣ att vi åt på BurgerKing
♣ att Linn blev Doktor Inger
♣ att vi sov till halv fem en dag
♣ att vi stod och väntade på en buss alldeles för länge
♣ att en restaurang ägare ville anställa oss
♣ att de var skit stora vågor i havet
 De jag minns mest är att vi hade hur kul som helst och skrattade HELA tiden.
 För med info läs Linns blogg!

I veckan har jag bott hos mamma och jobbat med Kenneth. Jag har fått klippa gräs, testa gräva bort en sten med grävmaskin, hjälpt till att dra berdbands kablar i radhusen och rensat ogräs :) Imorron klockan halv åtta ska vi lägga golv i lastvagnar. Och på kvällen blir det midsommarfirande med MP3 hos Agnes. Jag ser fram emot det jätte mycket!


1.
2. 3. 4.

1. Martina och Linn, äcklig middag på hotellet.
2. Min och Martinas drinkar ute på Bellman.
3. Martina och jag på båten med gratis öl.
4. Jag och Linn innan middag på Bamseresturangen.

Kommentarer
Postat av: azet

hoj hoj! här är min blogg: http://motion-picture-soundtrack.blogspot.com/
puzzzzz

2007-06-23 @ 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback