Oro

Okej, just i denna sekund kände jag den första riktiga oron inför studenten. Jag fick liksom en klump i magen. Fram tills nu har allt bara varit roligt och huuur skönt som helst. MP3 har lyckats bli vänner på ca en vecka, de är helt sjukt. Jag har förstår nog inte riktigt vad som händer. Fast de är nog lika bra. Jag vill egenligen bara ha kul nu och de har jag!  Massor med kul. Såklart att de inte kan vara så här för alltid, men jag vill inte att de ska ta slut. Undra vad som hänt om man hade varit så här tighta under alla tre år? Fast egentligen hör de väl till att man börjar gänga sista veckorna, bättre de än inget alls. Just nu gillar jag största delen av min klass så otroligt mycket. Som de känns nu blir jag jävligt chockad när jag tänker tillbaka på ettan. När jag tänker på hur jag trodde att alla var, och alla fördomar jag hade. Skillnaden är enorm!

Som tur är åker jag till Turkiet på söndagen efter studenten, så förhoppningsvis hinner man inte tänka så mycket på att de är slut. Känslorna kommer nog att komma i kapp mej när jag är tillbaka därifrån. Just nu är mitt tempo så sjukt högt att jag knappt förstår de själv. De känns som att jag inte borde palla, men konstigt nog gör jag de. Och jag gillar läget!

Ikväll hade vi tänkte dra ihop ett gäng ur klassen till Bureå, men de blev inget. Då tänkte vi dra ihop ett gäng i stan istället, men så blev det inte heller. De blev bara jag och Lucas. Och Linn, Moa och Emelie. Alltså fler bildare än medior. Såklart funkade de med jag gillar dom med. Vi satt nere vid älven och bildarna drack folkisar. Mysigt.

Imorron blir det stan, jag har fortfarande grejer kvar att fixa till studenten. Tur att jag inte ska gå på balen, då hade jag verkligen stressat sönder nu. Det blir nog fest på balkvällen även för oss som inte ska gå. Hela nästa vecka kommer att vara spårad. Vi börjar med klassfest på söndag, resten vill jag inte berätta för då kommer ni som läser detta tro att jag är alkis! Och så är det verkligen inte.

Tack för ikväll, godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback