Suck

Oj, vad sällan jag skriver. Det är nästan skamligt! Jag skyller på mitt jobb. Det tar snart kål på mej. Vi börjar verkligen vara less på varandra, både deltagare och assistenter. Men det är klart vi umgås ju nästan dygnet runt, skijs klockan tio på kvällen och ses igen klockan sju på morgonen. På måndag dag åker deltagarna på detta läger hem, och på kvällen ska vi ha personalfest, det ser jag framemot. Personalfest känns vuxet. Tisdag är jag ledig och på onsdag börjar nästa läger, vilket jag inte alls är peppad på. Mitt sociala liv har dött på riktigt nu, jag har inte tid med något eller någon. Anna Lindström ringde ikväll och ville att jag skulle komma på fest. Attans. Jag blev super glad för att hon ringde, men deppade ganska snabbt ihop. Eftersom jag inte kan gå på fest överhuvudtaget på två veckor till, förutom personalfesten. Jag måste erkänna att jag är riktigt sugen på att umgås med folk, men känner mej inlåst på Solvik. Om jag ändå hade haft en vecka ledigt mellan lägrena! ÅH. Mest ledsamt är ändå trästock. Det har jag sett framemot så länge och nu kan jag inte ens fara. Usch. Jag vill inte tänka på att jag kommer sitta på Solvik fram till tio och sen bara åka hem och sova för att stiga upp pigg och glad klockan sex dagen efter igen. Huvva. Egentligen vet man ju inte om de blir så kul som man föreställt sej, eftersom jag kommer att jämföra med förra året och det är inte mycket som slår det! Men bara att veta att alla mina vänner är där och roar sej gör lite ont. Föresten så saknar jag MP3 också. Mitt humör är verkligen inte på topp ikväll, ju längre jag sitter här och skriver desto mer vill jag gråta. Dessutom är jag ensam hos mamma ikväll. Familjen är i stugan, vilken gör att jag känner mej ännu mer ensam.

Jag borde sluta klaga, javet, men när man väl startat är de jävligt svårt att sluta! Jag blir iallafall rik... Och jag ska på PDOL. Inte för att jag är överpeppad på det, men det är ju det enda som är kvar av festligheterna när jag slutat jobba.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linnsingen

Åh gmman jag är känslosam och mår lite dåligt för att jag inte var där med dig ikväll, då du kände dig nere. För oftast är det ju jag som är den labila och får all tröst och du som är stark. Och jag skulle vilja ha varit där med dig, kramat dig och så och till och med hållt om dig tills du somnat. Och allt kommer att bli bra! Trösten är väl att jag missade föra trästocks, men har överlevt ändå och att jag och du ska rockafett på pdol :) Hoppas det går bra att jobba imorgon! Och så harjag tänkt ta mig till ostvi imorgon och förmodligen sova där till på måndag eller tisdag, så då hinner vi nog ses mellan dina jobbtider :) Kraaam

2007-07-15 @ 02:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback