Börja om

Imorron ska jag börja om att jobba, fast med Kenneth. Hoppas de inte blir så länge. Jag är rätt så slut efter febern fortfarande. Solviks lägrena är över nu och jag har nog inte riktigt fattat det. Man är så van att stiga upp och åka dit varenda morgon. De var ju varit så en hel månad nu.

Jag längtar till min lägenhet. Har bott här alldeles för länge nu! Fast samtidigt har de varit skönt. Mamma är värsta serviceminded och gör allt åt en. Hon har nog ändå saknat mej lite här hemma.

Nu är Emmi på popkollo (som jag tvingat henne att åka på, som hon så fint sa till Norran) hoppas hon har trevligt. De har hon nog, hon fick träffa Sahara Hotnights igår! Jag är lite avis.

Idag har varit en slapp dag, jag har inte gjort något. Började med att sova för länge, sen ligga i soffan och göra ingenting. Jag gick en promenad på eftermiddagen. De var allt... Eller just ja, Linn kom förbi en stund ikväll också. Nån dag i veckan ska hon färga och klippa mitt hår också, jag längtar. Behöver förändring, börjar om.

Godnatt.

(Två veckor kvar till Kroatien!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback