Hejsan

Idag har jag, Shelley Elina Markström, fakstiskt klarat teorin. Det känns otroligt skönt! Helt sjukt skönt! Jag trodde aldrig att det skulle gå. Men jag blev godkänd :D Men fotot ska vi inte prata om, det blev inte mycket att hurra för.
Såå nu har jag bokat uppkörningen också, i januari blev det.

Mattias sov här inatt, han skulle upp och jobba i morse så jag sympati-steg upp kl 06 med honom. Det var bra, för nu kan jag förhoppningsvis somna i någorlunda rimlig tid ikväll. Ikväll ska jag bara slappa, kolla på tv och känna mej nöjd med mej själv. Men först ska jag fråga Mattias om han vill komma förbi och käka palt med mej :)

På torsdag afton åker jag och Maja ner till Stockholm och hälsar på Emma, det ska bli så himla skönt. Oh, vad jag längtar!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback