Godmorgon

Usch vad tidigt det är. Jag sov hos Mattias inatt, han skulle vara på jobbet vid kl 06. Så vi vaknade halv sex. Jag var fruktansvärt trött, men han var tröttare... Stackarn. Dessutom ska han jobba själv idag. Jag ska försöka hinna kika förbi hans jobb och kolla läget i eftermiddag. Som tur är har jag körlektion kl 09.15 :) Så jag ska försöka hålla mej vaken. Sen ska jag träffa min förvirrade farmor en stund i stan.

Föressten så har jag fått en lägenhet! ;D Eller jag har väntat på den ett tag, och nu ska äääntligen killen som har bott där flytta ut. TJOHEJ! Jag och Maja följde med Kenneth och kikade på den igår. Den är iallafall lite större än den jag har nu. Känns skönt att ha en hall, ett kök och en fet balkong. Bara jag får måla/tapetsera lite och köpa en soffa blir det nog najs. När jag flyttat ut ur den här lilla lägenheten ska Maja ta över den.

Nu ska jag diska lite tror jag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gärd är Linus Kristofferssons faster. Albin Kristofferssons mamma. Han är 89:a? Gick i C tror jag..

2007-12-30 @ 09:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback