OM

Om jag ändå inte vore sååå dålig på att skriva blogg. Just nu blev jag bara peppad för att jag läste lite i en jätte bra blogg nyss. Vi får se hur lång tid det dröjer innan nästa inlägg. Mitt underbara påsklov är snart slut. Jag har fyllt det med lite olika saker som till exempel försöka plugga massor. Det misslyckades jag stort med. Igår var jag, syster och mamma till Ikea Haparanda, vi körde även över till Finland. Där köpte jag massor med sprit! På vägen hem valde mamma fel rondell och inte förän vi kört nästan ända till Övertårneå, fattade vi att det inte var E4an vi körde på. Tusan! Idag har jag hjälpt till att måla bilhallen under motor centrum. Till lunch åt jag ärtsoppa och pannkakor, det var speciellt. Helgen hoppas jag blir lugn. Jag har några maträtter jag har ofotat till min kokbok, jag är rätt less på att laga mat nu... Men betyg är viktigare än man tror, så jag måste göra det. På söndag ska jag vara med Anna. Efter det är det massor med skola som gäller. Jag har precis en vecka på mej med projektrapporten nu. Jag borde skriva lite nu! Jag ska äta lite middag också...

Jag längtar efter mina cigaretter jag har i stan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback