090903

Nu är jag hemma i Skellefteå igen och det är september. Just nu färgar jag håret på mej själv, det gick väl sådär att sätta i färgen. Hoppas jag inte blir allt för fläckig... Haha.
Idag blir en bra och rolig dag hoppas jag. Mattias var ju tyvärr tvungen att stiga upp tidigt i morse och åka på jobbet. Och vi ses inte förän ikväll! :( Trååk. Aja. Nu ska jag snart skölja ur håret. Plugga borde jag också, men det hinner jag inte idag.



Jag bjussar på två bilder från i sommras när vi målade om vårt "nya" vardagsrumsbord.
Så där snygg var Mattias. Och så där snyggt blev vardagsrummet.

Kram.

Kommentarer
Postat av: emelie f

Ja det tycker jag att vi ska göra:) Eller simma? Ja, vi får se vad det blir:) När flyttar du hem?

2009-09-08 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback