Tvätt!

Jag är helt impad av maskinerna som finns i tvättstugan här. Jag har tvättat fyra tvättar på två timmar (på två maskiner)! Det är annat än hemma det. Här går allting fort. Hemma får man vänta 2,5 timmar på en tvätt, fast det är ioförsej bara en maskin också... Hmm. Men snabbt går det iallafall :)

Idag har vi utökat till två kunder per eftermiddag. Allt gick dom en dans! Jag avverkade två damer i sina bästa år. Men tyvärr måste jag meddala att plugget ikväll går dåligt. Bättre lycka imorgon förmiddag! Fast då ska jag dammsuga också, hade jag tänkt...

Tidigt på torsdag morgon flyger jag hem :D Helgen kommer att bli skit mysig, jag längtar redan.

Kram då.

Kommentarer
Postat av: Laila

Du får ta ett snack med eran hyresvärd,när du kommer hem. Det kanske är läge för att byta ut den, det ska ju vara en energisnål, då tjänar han också på det =)

2009-05-19 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback