090504

Då var man tillbaka i Kärrtorp då, det blev att stiga upp riktigt tidigt i morse... Som tur är har jag slummrat lite på vägen hit.

Jag tänkte på en sak, hur sjukt lång tid det tar att resa. Planet gick 06.30 och man måste ju vara där åtminstone 30 minuter i förväg. Det betyder då att vi åkte hemifrån ca 05.30, för att vara ute i god tid. Sen landlade planet på Arlanda vid  ca 07.35. Innan jag fick tag på min väska och hade virrat mej ut till flygbussen var klockan närmare 08.00. Sen tar bussresan ca en timme, beroende på trafik. Vid nio var jag på City terminalen, och att gå därifrån till tunnelbanan tog ca 15 minuter, och sen tar resan hit med tåget typ 20 minuter. Så från att jag åkte hemifrån 05.30 till att vara framme i Kärrtorp 09.30 har det alltså gått prick FYRA timmar. Man tänker ju att "Nämen, det tar ju bara en timme med flyg", och det är ju sant... Men allt annat tar en jävla tid! Kom ihåg det. Nu undrar ni säker hur fan jag har hållit koll på allt det här, och då jag kan stolt berätta för er att jag köpte en ny klocka igår.

Men nu är jag iallafall här. Och jag överleva hela två veckor utan Mattias. Vilken prövning.
Grattis på mej själv idag förresten! Nu ska jag nog tvär sova en timme.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på 21-års dagen <3

2009-05-04 @ 11:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback