090501

Jag måste börja med att tacka allt för igår! Jag hade en jäkla trevlig kväll :)

Idag började vi dagen med att fika i solen på balkongen, hur varmt och skönt som helst! Sen promenerade vi ner på stan och handlade och åt varsin glass. När vi kom hem gjorde vi home-made-pizza med mozzarellaost och grön pesto. Oh vad gott! Även den åt vi på balkongen. Sen bakade vi fyra sorters kakor till mitt kalas imorgon. Och nu ska vi strax käka broccoli och ädelostpaj till (sen) middag.

Och jag lovar, jag är grymt nöjd med min dag idag. Och med min älskade Mattias.


 


Smaklig måltid :)

Kommentarer
Postat av: Linnsing

Åh :)



Ja, jag är ju inte den som spottar i glaset imorgon :)Det är jag aldrig!

2009-05-01 @ 21:21:13
Postat av: Anonym

Så gulliga ni är! Bakar, lagar mat:) Såg gott ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback