Nu har jag shoppat!

Det blev en riktigt lång dag på stan idag... Mina stackars fötter var riktigt trötta när jag kom hem =P Nu har jag varit hemma några timmar och har just lagat middag. Sitter i mitt rum och trycker i mej lite lax och potatis. Kladdar på tangenterna gör jag också. Det är lite tråkigt att jag inte har någon kamera tycker jag, jag skulle vilja vara så där hipp som alla andra och kunna blogga från mobilen... Men det är bara att glömma jag har inte ens skicka mms ju =/ Tråk.
Idag såg jag min första kändis, Dregen ;D Tyvärr var han arrangerad inne på Shock och stod och spelade musik. Inte så spontant som jag hade velat att det skulle vara "första gången". Haha.

Jag saknar Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback