090430

Skellefteå är sej likt! Idag har jag hunnit stiga upp tidigt, flyga hit, hälsat på Fotvizon, sagt hej till Linn på Clive, varit på systemet, skaffat ny bankdosa, hälsat på mamma på jobbet, käkat max mat, masserat Lailas fötter och nacke, kokat potatis och fått en kamera i födelsedagspresent av min älskling =)

Och än är klockan bara fyra. Strax kommer Mattias hem efter att ha hämtat Östling i Luleå. Då ska vi göra potatis sallad och fixa klart. Sen åker vi till Nicke och Emma och firar valborgsmässoafton. Great! 

 

Här har ni mitt lilla rum och mina nya pluggar! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen hem sötnos :) Vi ses på Lördag! <3

Postat av: Emma

Det hade vi egentligen här med, men jag vill ha 25! ^^

2009-05-01 @ 19:01:43
Postat av: Laila

jaaa vilken tur jag åkte till er =) tusne tack för massagen! längtar till näsat=))



kram

2009-05-02 @ 20:08:13
URL: http://foretjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback