Fredag = helg.

Nu är det fredag vilket innebär helg. Vilket ändå inte gör någon skillnad för mej eftersom jag är ledig (läs: arbetslös) alla veckans dagar. Men Mattias är ju ledig och det är skönt. Ikväll ska vi nog handla, käka tacos och chilla. Förhoppningsvis ska jag klippa Mattias också. Det behövs, han är rätt så jävla långhårig. På lördag blir det kanske en sväng på stan på dagen. Kolla lite tapet och sånt. Mattias ska på hockey på lördag kväll, så antingen sitter jag hemma och väntar tills det är slut och hänger sedan med på Old Williams... eller så kanske någon vill hitta på något annat? På söndag ska vi göra en sväng förbi Mattias mormor och min farmor! Mysigt.

Jag har varit  vaken sen Mattias åkte till jobbet... Funderar på att gå en prommis nu när det har blivit ljust ute. Det är ju skit mörkt ute kl 7 nu mera. Jäg längtar efter snön, då blir det iallafall lite ljusare ute. Jag borde städa ihop lite lövhögar här ute på gården också. Kenneth har ju faktiskt kört hit släpen nu. Jag ska skriva en handlar lista idag också, annars löns det ju inte att handla. Åh vad jag har mycket att göra. Nu ska jag klä mej.




I onsdags var gjorde jag ett besök hos Linn på Clive, och kom hem med snyggt dekorerade naglar :) Heja Linn!

Kommentarer
Postat av: laila

inte illa gumman, du får så snygga naglar.. jag är såå avis!

Skrev till Mattias och tackade för den underbara lördag/söndag vi fick!

puss på er!

2008-10-20 @ 21:37:31
Postat av: kais

Hm, Kan vi inte vara hos Linn och Johan då?



Vi kanske ska ha visning här då så kändes inte så peppande med massa efterfeststädning :/

Postat av: Ida

Jag vet inte riktigt, känner alltid så när jag varit borta en dag :/

2008-10-22 @ 19:54:48
URL: http://indga.blogg.se/
Postat av: Thilda*

Fina dom blev!

Sånna vill jag ha ! haha :D

2008-10-31 @ 21:43:31
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback