Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Emelie Lindgren.

Regler:

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har en väldigt bra och fin relation till min farmor.
2. Jag har funderat i flera år nu på att ta ut mina piercingar, men vågar inte. Snacka om separations ångest.
3. Jag älskar fötter!
4. Jag har varit utomland tio gånger.
5. Jag gillar att ha rent omkring mej, men tycker oftast inte om att städa.
6. Jag har en orm som jag fantasilöst nog döpt till Snejke.
7. Jag är i perioder väldigt dålig på att hålla kontaken med människor, och skäms för det. När det gått för lång tid får jag liksom telefon-skräck och vågar inte ringa.


Jag orkar inte länka, eller jag vet faktiskt inte hur man gör.

Jag utmanar Mattias Olsson, Linn Landström, Caroline Sundström, Maja Ökvist, Ida Silfvenius, Emma Ökvist & Karin Jonsson!


KRAAAAM!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har stolt tagit ut min picering i läppen. Men saknar den ibland, men det är ändå riktigt skönt :)



Nej, varför utmanade du mig :/ :p Kram

Postat av: Camilla

Haha tack, skönt att höra att man inte är ensam om den saken. Det är samma för oss på Hemmakväll, därför hyr vi sällan film. Tar för lång tid :P

Och igår, blev det rent ingen film alls hehe

2008-11-07 @ 07:50:45
URL: http://hejjagheterintepetrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback