Jobb!

Jag bloggade inte på hela dagen igår. Jag kände att det inte fanns tid. När jag slutade 10.00 åkte jag förbi och hämtade upp farmor, tog med henne till Ica Maxi. Hon ojade sej över hur mycket hon hade handlat hela tiden, "Oj, det här kommer säkert bli 1000kr...Det har jag inte råd med, oj så mycket jag har handlat...". Men när vi kom fram till kassa visade det sej att hon inte hade handlat för mer än 364kr. Efter det så åkte vi hem till mej och fixade med lite lunch, Mattias var på väg hem på lunch. Sill och potatis :) Mums.
Medans Mattias återvände till jobbet fortsatte jag och farmor att dola på här hemma. Som sagt så började ju jag om 16.00, så vid halv tre började vi dra oss mot Ursviken igen väl där han jag sova 20 minuter på soffan. Sen tillbaka till jobbet igen.

Nu började jag snart jobba igen. Börjar 12.00 idag. Och här sitter jag opåklädd och opackad. Jag är egentligen stressad. Men jag från skylla mej själv för jag sov till halv elva.

Imorgon och på söndag är jag ledig!!!!!! Imorgon på dagen ska jag och Mattias gå på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback