Måndag

Än så länge har det varit en bra måndag, de kommer nog att bli en bra dag hela dagen idag. Jag känner det! Dagen började med att Hasse kom förbi och konstaternade att de jag igår trodde var en död råtta inte alls var det. Om de hade varit en råtta hade jag lätt flyttat härifrån diirekt! Nu kan jag städa under diskbänken utan att vara rädd iallafall.

Vid tio cyklade jag in till stan för att boka en Turkiet resa. Så den 10 juni åker jag, Linn och Martina till Alanya. De känns underbart, jag längtar massor. Farligt dyrt blev de inte heller, eller jo, jag har lite ångest över att jag har slösat så mycket pengar på sistone.. och mer kommer de att blir. Studenten har ju inte varit än ;D

När vi har klara på resia sprang jag förbi mammas jobb för att ge henne lite saker och för att låna kopiatorn. Jag skulle förminska min tatuering som Linn hade ritat. När vi hade kompierat crika tre stycken frågade mamma: "Men, vad ska du ha den här till? ...Är de en tatuering?" Haha, självklart. Jag hade faktiskt inte berättat något för henne, då skulle hon bara gå och vara nervös. Klockan elva steg vi in i Martina och Jockes lägenhet. Jag fick börja, tack och lov annars hade jag kanske hunnit ändra mej! Nu är den iallafall gjord, jag är nööööööjd.. Fast än jag inte kan se den.

Nu borde jag dra mej till stan, jag och Anna ska fara och handla saker till lekarna vi ska ha med klassen imorron. Jag känner peppet :D ÅÅÅÅÅH sommar och fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback