Lång helg

Jajamen, i helgen var det lång helg. Eftersom Linn skrev ett så bra inlägg om vad som hände i helgen så hänvisar jag till det. Förutom att hon jobbade massor och de gjorde inte jag! Jag jobbade bara fredag dag med att dra bredbands kablar i ett rör, jag fick även prova köra Kenneths lilla grävmaskin. De var en upplevelse jag sent ska glömma. Medan det spöregnade så åkte vi till stan. Kenneth köpte ett par riktiga snickarbyxor åt mej. Dom är blåa och jätte fina!

På fredag natt fick jag feber och var sjuk hela lördag dag. Jag låg mest i sängen. På söndagen tog jag det lugnt och vilade. Egentligen är jag fortfarande sjuk. Ska försöka ta det lite lugnt i veckan, så att min smiley får lite tid att läka. Det är en vecka sedan jag gjorde den och den är fortfarande svullen, de är inte lovande. För mycket alkohol, förkylning och snus är inte bra för en ny piercing... Om den inte skyndar sej och läker snabbt kommer den nog aldrig att läka. Eftersom jag ska festa varje helg fram till efter stadsfesten ser det som (snacka om planerad).

Imorron där det av till Umeå med mamma och Emmi, vi ska shoppa massor. Jag hoppas iallafall att jag hittar ett par skor och student kläder. Det är bara tre veckor kvar nu! Skolarbetet är i stor klart slut efter de här veckan, då återstår bara att styra upp klassen. Fixa fester, lekar, skrinda, fotning osv. På onsdag har jag äntligen min efterlängtade klipp tid. Det måste blir bra, de tror jag det blir också. Jag litar på Maria.

På fredag är det alkohol som gäller igen. Station 8 kanske inte är skitkul men det duger!

Nu måste jag laga mat, ska iväg på teori snart. Efter det ska jag på bild 3ornas vernisage.

KRAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback