SOLEN

Idag har varit en underbar dag. Jag vaknade först vid åtta i morse och gick ut för att få mina öl av Ida som jag glömde hos henne när vi var där och grillade middag igår. Gårkvällen var trevligt, fastän jag var vääldigt trött. Jag somnade iallafall innan tolv. De var skönt, första natten jag sov ordentligt på evigheter. Efter jag hade fått mina öl av Ida gick jag upp och sov en stund till. Tjugo över tio tog jag bussen till Ursviken till farmor. Hon och My blev jätte glada när jag kom. Jag solade massor, nu är jag precis lagom röd. Vid ett pratade jag med Anna i telefon hon berättade att hon och några skulle och köra gokart och frågade om jag ville följa. De passade jätte bra eftersom jag redan var i Ursviken. Jag och farmor käkade lunch/middag. Sen kom Anna, Jonas och Filip och plockade upp mej.

Jag kom föressten sist i gokarten. Jag är ändå rätt nöjd, eftersom de var första gången jag körde. Nu har jag precis duschat och ska börja sminka mej. Ikväll är de klassfest i Falkan. ÖL!

Jag älskar den här veckan och nästa vecka, Turkiet.
Jag älskar farmor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback