Ibland...

När jag känner mej ensam, undrar jag om du är den enda som kan se mej? Även om jag inte kan se dej vill jag hoppas att du håller ett öga på mej. Ser du mej till exemel när jag börjar gråta för att jag fått punka på min cykel? Ser du mej när jag ligger i min säng och inte kan sova för att jag har feber? Ser du mej när jag handlar på ica? Ser du mej när jag kör åkgräsklippare med Kenneth i radhusen? Ser du när jag går upp och ner för mina trappor till lägenheten? Ser du mej när jag lagar köttfärssås mitt i natten? Ser du mej nu när jag sitter och gråter? Ser du hur bra mamma tar hand om mej utan dej?
Hoppas du ser. Hoppas du ångrar dej.
 
Jag är fortfarande din dotter...


Kommentarer
Postat av: Emma

Men lilla vän :'(

2007-08-23 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback